Glimt spiller to treningskamper i sommer

Bodø/Glimt møter Molde og Start før Eliteserien starter opp igjen.

Annonse:

Med nesten en hel måned før neste tellende kamp i Eliteserien har Bodø/Glimt sikret seg to treningskamper for å holde kampformen vedlike inn mot en viktig sommerperiode.

Etter planen skal neste Eliteserie-kamp spilles først 12. juli, når Bodø/Glimt gjester KFUM på Ekeberg. Denne kampen kan fortsatt flyttes dersom og vissomatte Norge gjør det sånn eller sånn i VM. Vi finner ut av det. 

Det som i alle fall er helt sikkert er at Bodø/Glimt før den tid skal spille to treningskamper, for å finne tilbake til kampformen. 

Bodø/Glimt og Molde har jevnlig møttes til treningskamp de siste årene. Søndag 28. juni klokken 15:45 møtes de to lagene på Aker stadion i Molde.

Lørdag uken etter, 4. juli klokken 16:00 kommer IK Start til Bodø for den siste treningskampen før Eliteserien sparkes i gang igjen. 

Bodø/Glimt – Molde

Aker stadion

28. juni 15:45

Bodø/Glimt – Start

Aspmyra stadion

4. juli 16:00

IK Start var på besøk på Aspmyra i april.
IK Start var på besøk på Aspmyra i april.

PS! Opprinnelig var avtalen at Bodø/Glimt og Molde skulle møtes på EXTRA arena i Trondheim. 

Annonse fra Eliteserien: