Glimt spiller to treningskamper i sommer
Bodø/Glimt møter Molde og Start før Eliteserien starter opp igjen. A-lag Herrer
Med nesten en hel måned før neste tellende kamp i Eliteserien har Bodø/Glimt sikret seg to treningskamper for å holde kampformen vedlike inn mot en viktig sommerperiode.
Etter planen skal neste Eliteserie-kamp spilles først 12. juli, når Bodø/Glimt gjester KFUM på Ekeberg. Denne kampen kan fortsatt flyttes dersom og vissomatte Norge gjør det sånn eller sånn i VM. Vi finner ut av det.
Det som i alle fall er helt sikkert er at Bodø/Glimt før den tid skal spille to treningskamper, for å finne tilbake til kampformen.
Bodø/Glimt og Molde har jevnlig møttes til treningskamp de siste årene. Søndag 28. juni klokken 15:45 møtes de to lagene på Aker stadion i Molde.
Lørdag uken etter, 4. juli klokken 16:00 kommer IK Start til Bodø for den siste treningskampen før Eliteserien sparkes i gang igjen.
Bodø/Glimt – Molde
Aker stadion
28. juni 15:45
Bodø/Glimt – Start
Aspmyra stadion
4. juli 16:00

PS! Opprinnelig var avtalen at Bodø/Glimt og Molde skulle møtes på EXTRA arena i Trondheim.